Gambar Rafflesia Pearl Wedding Norman dan Memey

Memey Norman Hakim Kahwin

Memey Suhaiza-Norman Hakim Kahwin

Memey Suhaiza-Norman Hakim Kahwin

Memey Suhaiza-Norman Hakim Kahwin

Gambar Memey Suhaiza Kahwin

Memey Suhaiza Kahwin



Norman dan Memey Rafflesia Pearl Wedding of The Year


Majlis resepsi bertemakan Rafflesia Pearl Wedding dan mengetengahkan konsep New York itu berlangsung di Hotel Crowne Plaza Mutiara, Kuala Lumpur pada 28 September 2011.

Mempelai masuk ke dewan dengan Memey mengenakan gaun bertatah mutiara Rafflesia bermutu tinggi yang direka khas. Dia juga dihiasi Rafflesia White South Sea Pearls dengan batu Zamrud.

Memey juga dilengkapi dengan sepatu jenama Jimmy Choo yang juga bertatah mutiara Rafflesia. Sementara Norman mengenakan kot hitam putih rekaan Lords Tailor. Kafling dan butangnya menggunakan mutiara Rafflesia.

Pada acara memotong kek Memey mengenakan gaun Vera Wang yang dibeli dari agen di Hong Kong. Dresnya ditatah dengan mutiara Rafflesia.

Miera Leyana, Julia Ziegler, Nurfathia dan Eina menjadi pengapit pengantin wanita manakala Afiq Muiz, Fizz Fairuz dan dua pelakon Indonesia Didi Riyadi dan Samuel Rizal mengiringi Norman.

Mereka mengenakan suit Lords Tailor. Tetamu dihiburkan oleh Fauziah Latiff, Azhar Osman, Farhan, Deja Moss dan koir pimpinan Khairy Leman.

Antara artis yang memeriahkan ialah Farahdhiya, Diana Rafar, Syafinaz Selamat, Didie Alias, Iqram Dinzly, Kilafairy dan ramai lagi.

No comments:

Post a Comment