Gambar Misha Omar dan juruterbang, Firos Ezzwan Rossly

Gambar Misha Omar dan Firos

Gambar Misha Omar - Firos Ezzwan Rossly

Gambar Misha Omar dan anak


Gambar Misha Omar dan juruterbang, Firos Ezzwan Rossly yang bakal menjadi tunangannya pada tahun ini. Misha dan Firos sebaya dan pernah bercinta on dan off sebelum kembali serius.

Misha memilih Firos kerana jejaka tersebit mempunyai aura tersendiri.

“Dia tawarkan saya sesuatu yang tidak pernah saya fikir. Dia tawarkan saya untuk menjadi pelengkap kepada anak angkat saya, Adam Emir yang akan mencecah usia 7 tahun pada tahun hadapan. Dia mahu memimpin Adam ke sekolah sama seperti kebanyakan kanak-kanak lain yang mempunyai ibu dan bapa. Tawaran itu terlalu mahal untuk saya lepaskan,” ujar Misha gembira.

Semoga Misha menemui kebahagiaan.


No comments:

Post a Comment