Gambar Seksi Rebecca Nur Islam







Gambar Rebecca Nur Islam yang seksi.
Rebecca Nur Al-Islam Ahmad atau lebih dikenali sebagai Becca di dalam industri seni tempatan.

Bermula dengan pertandingan Dewi Remaja yang dianjurkan oleh majalah Remaja, Becca tidak menoleh ke belakang lantaran sudah tahu ke mana hala tujunya dalam dunia glamor. Walaupun tewas dalam pertandingan tersebut, namun itu bukan penghalang buat gadis ini untuk terus mengorak langkah.

8 comments:

  1. nama nye Nur-Islam... sekadar nama.... masya-Allah... semoga diberi hidayah...

    ReplyDelete
  2. apa nak jadi? tak payah nak tunjuk atas bawah, semua org pempuan ada.

    ReplyDelete
  3. oklah tu...cantiknya dia..

    ReplyDelete
  4. ehem bikin malu sj.....agak2 lah nama nur islam tpi tunjuk semua yg ada kat tubuh........sedar2 lah........

    ReplyDelete
  5. em name nye sangat indah tapi harap semoga orang nya di beri hidayah...

    ReplyDelete
  6. Muka bukan cantik pun.. harap makeup yg tebal n sexy je lebih.. ish ish ish

    ReplyDelete
  7. Astagfirullahalazim..nama cukup indah tapi peribadi tak mcm nama. moga di beri hidayah .

    ReplyDelete