Gambar Aktres Natasha Hudson bertudung/berhijab

Koleksi gambar foto Natasha Hudson setelah berhijrah dan mengenakan tudung/hijab

Natasha Hudson


Natasha Hudson
Natasha Hudson
Natasha Hudson
Natasha Hudson
Natasha Hudson
Natasha Hudson
"Saya memilih untuk bertudung ini tanpa dirancang. Alhamdulillah, Tuhan membuka pintu hati saya tanpa desakan sesiapa. Hati saya menginginkan perubahan tanpa memikirkan kesan termasuklah persepsi mengatakan tawaran kerja akan berkurangan selepas berhijrah. Sebelum membulatkan kata hati berhijrah ketika belum lagi menjejakkan kaki ke Tanah Suci, saya pernah berseloroh kepada seorang kawan apakah reaksinya jika saya bertudung. Kawan tadi memintas tawaran kerja jadi terbatas. Ketika itu, saya hanya ketawa. Tetapi Alhamdulillah, Tuhan menguatkan niat di hati saya. "Dengan bertudung ini juga ia menjadi pengorbanan sendiri dalam memperlengkap diri daripada pelbagai benda. Ia peringatan juga buat saya. Sebagai individu saya juga tak lepas diuji dengan bisikan syaitan. Sesekali ada konflik dalam diri. Sebagai manusia biasa saya cepat-cepat bermuhasabah diri," ~ Natasha Hudson

Biodata Natasha Hudson

Nama sebenar: Natasha Liana Hudson
Tarikh Lahir: 9 September 1982
Asal: Ipoh, Perak
Adik-Beradik: Sulung dari dua beradik.
Kerjaya: Pelakon, Model, Penyanyi dan Penulis

Filem: Mamak Cupcake, Langgar, Lemak Kampung Santan, Chermin, Tipu Kanan Tipu Kiri, Sumolah dan Halilintar

Drama: Cinta Luar Biasa, Pei Pan, Rahsia Cemara, Duyung Aridinata, Emily, Cinta, Pengantin Untuk Dijual dan Sultan Alauddin

Iklan: H20, Hotlink (bersama Farid Kamil dan Siti Nurhaliza), Sea White (Follow Me)

Teater: Teater Muzikal Ibu Zain dan Gamat
Program TV: Sembang Santai Bersama Cikgu Sidek,Girls Club dan Kediaman Idaman.
Buku: MY heart,MY soul, My passion dan Puisi Indah Si Pari Pari.
Pencapaian: Pelakon Wanita Harapan Festival Filem Malaysia ke-20 (Chermin).

http://photoimagepics.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment